nie | pon | wto | śro | czw | pią | sob | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 |
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Ceny, promocje, rabaty?
- Czy wielkość zamówienia ma wpływ na ceny?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
1. Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie - brak możliwości aby "wrzucić towar do koszyka". Jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@dentis24.pl lub telefonicznie: 85 744 70 56
Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@dentis24.pl lub telefonicznie: 85 744 70 56
Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
4. Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
Poczta Polska Pocztex Kurier 48
Dowóz Białystok (dotyczy miasta Białegostoku)
Odbiór Osobisty w siedzibie firmy
Dentis Drive Thru pod siedzibą firmy
» szczegółowy opis form dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności, w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Ważne: zamówienia od 150 zł Brutto wysyłamy (dowozimy) na nasz koszt. Za zamówienia od 50 zł do 150 zł koszt przesyłki (lub dowozu na terenie miasta Białystok) wynosi 15 zł.
6. Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
Pobranie (domyślne) - płatność przy odbiorze paczki
Płatność przelewem - przelew na konto bankowe
Płatność elektroniczna - płatność przy pomocy karty płatniczej
» szczegółowy opis form płatności
7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówiony towar w naszym Salonie Sprzedaży, znajdującym się pod adresem: ul. Św.Mikołaja 1 lok.22 BDO 000166480, 15-420Białystok, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Ceny podane na stronie www.dentis24.pl nie zawierają rabatów. Każdy, kto zarejestruje się w naszym sklepie otrzymuje rabat 10%. Warto jednak po rejestracji (zalogowaniu się) dokonać jednorazowych zakupów za kwotę min. 600zł Brutto i otrzymać Kartę Stałego Klienta, która upoważnia do rabatu w wysokości 15% (patrz. zakładka Karta Stałego Klienta). Ceny z napisem "Promocja" są cenami końcowymi (do zapłaty), które nie podlegają rabatom. W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w rubrykę "Kupon Rabatowy" w koszyku. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
9. Czy wielkość jednorazowego zamówienia ma wpływ na ceny?
Tak. Każde zamówienie nagradzane jest rabatem, wraz ze wzrostem jego wartości:
- Zamówienia od 200 zł Brutto - 2% rabatu
- Zamówienia od 500 zł Brutto - 5% rabatu
- Zamówienia od 800 zł Brutto - 8% rabatu
Wystarczy raz złożyć zamówienie za minimum 600 zł Brutto i uzyskać Kartę Stałego Klienta, upoważniającą do stałego Rabatu w wysokości 15%. Rabat nie dotyczy promocji i cenników indywidualnych. Będąc posiadaczem karty, wszystkie zamówienia (bez względu na ich wielkość) będą realizowane z rabatem 15%, nadal można otrzymać dodatkowe rabaty za wielkość składanego zamówienia (2%, 5% lub 8%)
10. Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
11. Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać Fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury, obowiązkowo numer NIP (na podstawie numeru NIP pobieramy dane do faktury z GUS). Jeżeli wśród danych nie ma numeru NIP, Klient otrzymuje paragon fiskalny, na podstawie którego może ubiegać się o wystawienie Faktury VAT.
Data wystawienia Faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia (jeżeli podany jest numer NIP), lub data odesłania (otrzymania przez Nas) paragonu z podanym numeru NIP. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
12. Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie lub odjęcie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 85 744 70 56.
13. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 85 744 70 56.
14. Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez Pocztę Polską, w wiadomości sms otrzymasz informację o nadaniu przesyłki. Po numerze listu przewozowego możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
15. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
16. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 85 744 70 56.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
17. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.